Friday, January 31, 2014

馬年第一天 - 年初一

今日雖然係年初一, 不過因為係星期五, 所以都要返工. 
不過又好彩係星期五, 所以年初二同三有假放~
我已經有好多年無返香港過新年, 希望明年有時間可以返香港過年, 感受下過年嘅氣氛~

今日放左工, 我哋去左Metrotown, 大隻佬要去Microsoft Store 退返個 bluetooth keyboard, 佢買嘅時候無check, 嗰個sales rep 比左個French keyboard佢, 激死佢 /wahaha

終於有機會見到而家勁hit嘅 3D printer
原來又印得幾快㗎喎, 不過我呢個多手怪好有衝動伸隻手入去摸下 /blush




行左陣我哋就去左Boston Pizza食晚飯.
我哋以前住喺Richmond嗰時, 成日去Boston Pizza買外賣, 不過自從搬走左就無去過喇, 起碼超過五年無食過Boston Pizza /hmm
今晚一於懷舊一下!



呢間有啲靜, 無人嘅?!



食pizza飲熱檸檬水 /XD

大隻佬最鍾意嘅雞亦, Boston Pizza都整得唔錯, 唔怕乾~

主菜嚟喇!


呢間啲野食無Richmond嗰間咁好食, 下次都係唔好貪近, 搾遠啲去第二間! 

1 comment:

  1. Munchkin:
    ~好耐無見你update!!
    ~我都買咗依個品牌嘅電腦and keyboard 黎用!!
    ~Boston pizza 我都鐘意食!! 真係每年都會去下!!

    ReplyDelete