Saturday, January 25, 2014

Happy Birthday to 大隻佬

1月26日係大隻佬嘅生日, 我本來諗住幫佢搞個birthday party, 不過佢呢段日子太忙, 佢想靜靜哋過生日喎... 咁所以我哋就諗住簡簡單單食餐飯算啦~

大隻佬1月24號星期五晚約左同事係公司玩Monopoly, 點知原來除左玩Monopoly仲係為左幫大隻佬慶祝生日!
估唔到佢哋成班麻甩佬都咁sweet /blush




仲預備多一份比我添~ 真係非常體貼!
我同大隻佬第二日食左嚟做早餐!


我哋今日諗住去downtown行下街, 不過去downtown 之前要去攞蛋糕先.
我一早喺 Chez Christophe Chocolaterie Patisserie 預訂好, 今日去攞~

試下呢間啲 macaron先~
細粒啲, 不過味道配搭都幾新鮮, 都okay好食嘅~


返一返屋企放低個蛋糕, 我哋就去左downtown行下

大隻佬又話去睇喇叭...  /sweat
我會比你放幾碌野唔喺屋企㗎! 咁醜樣!!! /floor

夜晚去左Denman Street 食西班牙菜


因為無得訂位, 我哋已經係比較早到個group, 不過都已經無晒檯, 得bar檯, 不過無所謂啦~



我哋好鬼肚餓, 等食期間我哋玩互拍

大隻佬笑得幾開心

為左公平起建, 我都帶返副超亮一亮相啦, 唔係大隻佬會話我做乜淨係擺佢張相 /nobigdeal

野食到!
Crispy Stuffed Piquillo Peppers

Mussels Cooked in Cider

Paella

Milk Braised Pork Shoulder

Churros

我哋眼闊肚窄order左好多, 飽到上心口, 不過樣樣都幾好食
實在太飽, 嗰生日蛋糕要留返聽日先食 /wahaha


No comments:

Post a Comment