Thursday, January 30, 2014

農曆新年蒸糕Bell

啱啱過完聖誕節無幾耐又過農曆新年.
而家人大左就明白啲長輩講"眨吓眼又一年"係乜野意思.

呢排真係無停過係咁食,
年廿八我哋department去左The Keg食團年飯. 咁啱呢段時間做緊Dine Out, $38/person, 3 course meal, 仲有個cheese cake做甜品添, 樣樣都大大份真係非常低食~





年三十最後衝次要整蘿蔔糕同年糕, 唔係就趕唔切喇~

蘿蔔一半手切,  一半刨絲, 臘肉, 臘腸, 瑤柱同蝦米







好快就煮好個糕, 準備去蒸~

蒸蘿蔔糕途中整埋年糕個糊, 蒸好蘿蔔糕, 下一轉蒸年糕~

搞掂晒! 自己整嘅真材實料, 好味好多!
我本來諗住又一份係送比人嘅, 點知大隻佬唔比我送比人, 佢話送左比人佢唔夠食喎 /sweat







另外我仲準備左年花, 銀柳, 桃花同五代同堂
不過啲仲未開花, 遠睇似得幾枝樹枝 /sweat

仲係得啲花冧, 可能呢到比較凍, 要用暖水浸先得

老細送嘅新年版KitKat~
令我諗起細個拜年常見嘅咬崩牙Jacob朱古力橙餅 /please


我仲煲左碌柚葉水用嚟洗邋遢
買碌柚葉嘅時候發生左搞笑野. 大隻佬問我, "你諗住點樣砍開佢煲水?" 
聽到我一頭霧水, 諗左吓先知佢誤以為啲桃花係碌柚葉, 笑死我/XD














No comments:

Post a Comment